بیجار آذربایجان( بیجار گروس)

بیجار برابر اسناد تاریخی همواره بخشی از آذربایجان محسوب میشده است.

بیجار آذربایجان( بیجار گروس)

بیجار برابر اسناد تاریخی همواره بخشی از آذربایجان محسوب میشده است.

پان کردیسم،خطرناکترین جریان ایران ستیز

پان کردیسم،خطرناکترین جریان ایران ستیز 

 

آمریکا و کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی به دنبال تغییر مرزبندی های سیاسی موجود، جهت آسان تر کردن مدیریت خود بر جهان است. در این راستا، پدیده «پان» و پانیست ها اغلب داعیه های جدایی و تجزیه طلبانه داشته و خواهان استقلال و خودمختاری می باشند.
در این بین اکراد یا کرد ها(کورد) که قومی ایرانی هستند همیشه مورد توجه غرب برای اعمال تغییرات و انجام نقشه های شوم غرب در این منطقه بوده هست.
با توجه به شرایط کشورهای سوریه و عراق و کمک گروهک تروریستی داعش به رشد گروهک های تروریستی کرد(کورد)باید آگاهی بخشی از رشد این گروهک ها زیاد شود.

پان کردیسم در کنار سایر پان ها دارای نشانه هایی هست که باید به آن بیشتر توجه کنیم.متاسفانه تعداد بالای گروهک های تروریستی کرد که همیشه با روشهای خشن در جهت تجزیه طلبی حرکت کرده اند همیشه مورد توه عموم ایرانیان بوده و همیشه این سوال در ذهن ایرانیان بوده که:

اکراد که قومی ایرانی هستند و در ایران در تمام ادوار کوچکترین بی احترامی به آنها نشده پس چرا این تعداد گروهک تروریست کرد و ایران ستیز وجود دارد که همیشه هم باعث زحمت مردم کرد شده و هم این نا امنی ها باعث عدم رشد فرهنگی و اقتصادی منطقه شده؟

به این ترتیب به مفاهیم توجه کنید.
پان کردیسم 
ادامه مطلب ...