بیجار آذربایجان( بیجار گروس)

بیجار برابر اسناد تاریخی همواره بخشی از آذربایجان محسوب میشده است.

بیجار آذربایجان( بیجار گروس)

بیجار برابر اسناد تاریخی همواره بخشی از آذربایجان محسوب میشده است.

پان کردیسم،خطرناکترین جریان ایران ستیز

پان کردیسم،خطرناکترین جریان ایران ستیز 

 

آمریکا و کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی به دنبال تغییر مرزبندی های سیاسی موجود، جهت آسان تر کردن مدیریت خود بر جهان است. در این راستا، پدیده «پان» و پانیست ها اغلب داعیه های جدایی و تجزیه طلبانه داشته و خواهان استقلال و خودمختاری می باشند.
در این بین اکراد یا کرد ها(کورد) که قومی ایرانی هستند همیشه مورد توجه غرب برای اعمال تغییرات و انجام نقشه های شوم غرب در این منطقه بوده هست.
با توجه به شرایط کشورهای سوریه و عراق و کمک گروهک تروریستی داعش به رشد گروهک های تروریستی کرد(کورد)باید آگاهی بخشی از رشد این گروهک ها زیاد شود.

پان کردیسم در کنار سایر پان ها دارای نشانه هایی هست که باید به آن بیشتر توجه کنیم.متاسفانه تعداد بالای گروهک های تروریستی کرد که همیشه با روشهای خشن در جهت تجزیه طلبی حرکت کرده اند همیشه مورد توه عموم ایرانیان بوده و همیشه این سوال در ذهن ایرانیان بوده که:

اکراد که قومی ایرانی هستند و در ایران در تمام ادوار کوچکترین بی احترامی به آنها نشده پس چرا این تعداد گروهک تروریست کرد و ایران ستیز وجود دارد که همیشه هم باعث زحمت مردم کرد شده و هم این نا امنی ها باعث عدم رشد فرهنگی و اقتصادی منطقه شده؟

به این ترتیب به مفاهیم توجه کنید.
پان کردیسم  
مفهوم پان
لفظ پان (Pan) در زبان لاتین پیشوندی است به معنای "همه" یا "عموم". در قرون 19و20 ابتدا در اروپا، سپس در آسیا و آفریقا نهضت‌هایی سیاسی با این پیشوند موجودیت یافتند که نام یک کشور، نژاد یا دین را بدنبال آن یدک می‌کشیدند. 

هدف پانیست‌ها وحدت سیاسی افراد دارای نژاد، زبان، ملیت و یا دین مشترک است. از جمله مشهورترین پانیزم‌های قومی می‌توان به پان اسلاویسم، پان عربیسم،پان ترکیسم، پان ژرمنیسم و پان کردیسم اشاره کرد. پانیست‌ها اغلب داعیه‌های جدایی و تجزیه‌طلبانه داشته و خواهان استقلال و خودمختاری‌‌اند.

متاسفانه پان کردیسم همیشه در قامت گروهک های تروریست ظاهر شده که از این بابت ایران ستیز ترین گروهک ها تلقی می شوند.

این گروهک ها در 4 کشور ایران و ترکیه و سوریه و عراق از دیر باز فعال بوده اند و تنها آرزوی شوم انها تشکیل کشوری سرطانی به نام کردستان هست که بر روی خون و نسل کشی پی ریزی شده هست.

در آموزه های گروهک های مسلح و خشن تروریستی پان کرد کردستان نگاه نژادپرستانه به دیگران موج میزند و در فضای مجازی نیز مروج این بی فرهنگی در بین جوانان کرد هستند.
اعضای این گروهک از غیر انسانی ترین روشها در جهت ایجاد رعب و وحشت در منطقه استفاده میکنند که روش سربری یا بریدن سر از این دسته موارد هست.در واقع قبل از گروهک غربی صهیونیستی داعش روش سربری مختص گروهک غربی صهیونیستی پان کردی بود که در کردستان اجرا میشد.

این گروهک ها در کنار داعش از وحشی ترین و غیر انسانی ترین گروهک های جهان هستند که بویی از تمدن و انسانیت نبرده اند
تصاویری از کمپ ها و تروریست های این گروهک های ایران ستیز:
تروریست کرد

کورد

ایران ستیز


کرد

در ادامه سایر نقشه های پان کردیسم در دشمنی با ایران اسلامی و مردم کرد را شرح خواهیم داد به طوری که پی خواهید برد شباهت افکار گروهک های تروریستی پان کرد به رژیم اشغالگر قدس چقدر زیاد هست.



منابع:

سایت خبری مشرق

آکام نیوز

دیار و نادیار

مانیتور24

آنتی ترور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.